مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 22 خرداد 1397 ساعت 16:452018-06-12سياسي

پیگیری "پرونده هدایت شغلی" در 6 دانشگاه مطرح کشور از مهر ماه


معاون رییس جهاد دانشگاهی مأموریت این سازمان در نقشه جامع علمی کشور را "پرونده هدایت شغلی" عنوان کرد و گفت: بر این اساس استعلام ها و نیازسنجی ها انجام شده و دانشجویان ضمن آموزش رسمی از آموزش های مجازی نیز بهره مند می شوند.

- پیگیری "پرونده هدایت شغلی" در 6 دانشگاه مطرح کشور از مهر ماه معاون رییس جهاد دانشگاهی مأموریت این سازمان در نقشه جامع علمی کشور را "پرونده هدایت شغلی" عنوان کرد و گفت: بر این اساس استعلام ها و نیازسنجی ها انجام شده و دانشجویان ضمن آموزش رسمی از آموزش های مجازی نیز بهره مند می شوند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمدصادق بیجندی در آیین امضای تفاهم نامه همکاری مشترک بین این نهاد و معاونت امور زنان و خانواده ریاست جمهوری" که امروز (22 خرداد) برگزار شد، با اشاره به اجرای طرح ملی توسعه مشاغل خانگی در 8 استان به صورت پایلوت، اظهار کرد: این طرح که بر ارائه تسهیلات پس از آموزش و مشاوره متمرکز است، نوعی مهندسی معکوس به حساب آمده و بسیار مؤثر واقع شده است.

وی با بیان اینکه طرح فوق با همکاری ستاد ساماندهی و حمایت از مشاغل خانگی در 8 استان خراسان رضوی، شمالی و جنوبی، کردستان، لرستان، کرمانشاه، چهارمحال بختیاری و آذربایجان غربی به صورت آزمایشی اجرا شده است، خاطرنشان کرد: برطبق توافق صورت گرفته با وزارت کار قرار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیگیری "پرونده هدایت شغلی" در 6 دانشگاه مطرح کشور از مهر ماه

پیگیری "پرونده هدایت شغلی" در 6 دانشگاه مطرح کشور از مهر ماه