مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 22 خرداد 1397 ساعت 16:362018-06-12اقتصادي

با اخلالگران اقتصادی در کشور مقابله شود


استاد برجسته حوزه های علمیه قم با اشاره به ضرورت مقابله با اخلال گران اقتصادی در کشور گفت: اگر افرادی پول را از دسترس مردم خارج کنند تا به نظام اقتصادی ضربه بزنند، - محتکر هستند و شامل عذاب الهی خواهند شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، آیت الله جعفر سبحانی ظهر امروز در جلسه تفسیر قرآن در مجتمع آموزش عالی فقه با اشاره به ویژگی های ابوذر اظهار کرد: او شیعه مخلص امام علی(ع) بود و به همین دلیل در اواخر عمرش به شام تبعید شد، ابوذر می گفت که نباید خلفا ریخت وپاش های اضافی داشته باشند، برخی معتقدند که او یک سوسیالیست به معنی امروزی بود، در حالی که داشتن چنین اعتقادی از انسانی همچون ابوذر بعید است.

وی ادامه داد: خونریزی و جنگیدن در ماه های حرام همچون محرم و رجب دارای عقاب الهی و کاری حرام است، اما با این وجود شاهد هستیم که رژیم سعودی با وجود علم به این حکم الهی، کشور یمن را بمباران می کند و زنان و کودکان بی گناه را در این کشور به خاک و خون می کشد.

استاد برجسته حوزه علمیه قم افزود: در گذشته مردم معاملات خود را به صورت کالا به کالا انجام می دادند، اما در ادامه طلا و نقره به عنوان پول رایج برای خرید و فروش مورد استفاده مردم قرار گرفت، البته اگر طلا و نقره به صورت مسکوک رایج دربیاید، قابل خرید و فروش نیست، چون خود سکه وسیله خریدن است،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

با اخلالگران اقتصادی در کشور مقابله شود

با اخلالگران اقتصادی در کشور مقابله شود