مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 22 خرداد 1397 ساعت 15:402018-06-12سياسي

انتشار نسخه جدید یک نشریه گردشگری دریایی


شماره جدید نشریه «بندر و دریا» به سردبیری محمد ولی زاده با موضوع بررسی ابعاد مثبت و منفی افزایش گردشگری دریایی در نوروز 1397 منتشر شد.

- شماره جدید نشریه بندر و دریا به سردبیری محمد ولی زاده با موضوع بررسی ابعاد مثبت و منفی افزایش گردشگری دریایی در نوروز 1397 منتشر شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمد ولی زاده، مدیر مسؤول و سردبیر بندر و دریا در بخش سرمقاله این شماره، ضمن اشاره به نام گذاری این سال با عنوان حمایت از کالای ایرانی نوشته است: به نظر می رسد برای اجرایی و عملیاتی شدن شعار سال 1397 در بطن و متن جامعه نیازمند الگوهای واقعی تر هستیم.

سازمان بنادر و دریانوردی که سال هاست در عرصه اجرایی کشور فعالیت دارد، می تواند نمونه خوبی از روند رسیدن به چنین هدفی باشد.

به عنوان نمونه، نگاهی به آمار سفرهای نوروزی امسال، گواه این واقعیت است که یک پیشنهاد عملی خوب می تواند، مردم را در استفاده از ظرفیت های داخلی کشور ترغیب کرده و آن را با شعار سال همراه و عجین کند.

نشریه بندر و دریا در هر شماره، به صورت اختصاصی روایت سفر به یکی از بنادر کشور را منتشر می کند.

در این شماره اما سفر به هر هشت استان ساحلی، به قلم چهره هایی چون منصور ضابطیان (استان هرمزگان)، احسان ناظم بکایی (استان خوزستان)، محمد ولی زاده (استان بوشهر)، کاوه فولادی نسب و مریم که


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتشار نسخه جدید یک نشریه گردشگری دریایی

انتشار نسخه جدید یک نشریه گردشگری دریایی