مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 22 خرداد 1397 ساعت 11:512018-06-12سياسي

علیخانی: چند بار به خاطر خستگی می خواستیم ماه عسل را رها کنیم


امسال کار به جایی رسید که یکی دو مرتبه از فرط خستگی، از ادامه برنامه منصرف شدیم ولی وقتی لطف بی نهایت مردم را دیدیم، - علیخانی: چند بار به خاطر خستگی می خواستیم ماه عسل را رها کنیم مجری برنامه ماه عسل گفت: امسال کار به جایی رسید که یکی دو مرتبه از فرط خستگی، از ادامه برنامه منصرف شدیم ولی وقتی لطف بی نهایت مردم را دیدیم، احساس کردیم که باید با قدرت به کار ادامه دهیم و قدر مردمی که شریف و بزرگوار هستند را بیش تر بدانیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس"، عوامل تولید برنامه رمضانی ماه عسل دوشنبه 21 خرداد از ساعت 21:50 تا 22:50 برای گفت و گوی مستقیم با مخاطبان و پاسخ به سئوالات آن ها، در واحد ارتباط با مخاطبان (162) اداره کل روابط عمومی صداوسیما حضور یافتند.

هنوز پنج دقیقه از حضور عوامل برنامه ماه عسل در واحد ارتباط با مخاطبان 162 نگذشته بود که با حجم بالای میزان تماس های مردمی با تلفن 162 رکوردی تازه برای رسانه ملی رقم خورد و بیش از 73 نفر از مخاطبان داخلی و خارجی برای گفت وگو با عوامل محبوب ترین ویژه برنامه ماه رمضان در صف انتظار برقراری تماس بودند و هر ثانیه حجم انبوهی از مخاطبان به این صف اضافه می شد.

احسان علیخانی مجری و تهیه کننده، عباس اختری کارگردان تلویزیونی، محسن نجفی کارگردان هنری، محمد پیوندی مسئول سوژه یابی، مسعود رجبیان مدیر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

علیخانی: چند بار به خاطر خستگی می خواستیم ماه عسل را رها کنیم

علیخانی: چند بار به خاطر خستگی می خواستیم ماه عسل را رها کنیم