مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 21 خرداد 1397 ساعت 13:352018-06-11اقتصادي

دومین خانه کوهنوردی چهارمحال و بختیاری با کمک خیران احداث می شود


مدیرکل ورزش و جوانان استان چهارمحال و بختیاری گفت: عملیات اجرایی دومین خانه کوهنوردی چهارمحال و بختیاری از هفته آتی با کمک خیرین در شهرستان بروجن آغار خواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حمید کریمی اظهار کرد: دومین خانه کوهنوردی استان با کمک خیرین و به منظور توسعه ورزش همگانی همچون کوهپیمایی در شهرستان بروجن احداث می شود و امروز تحویل نهایی زمین برای احداث سالن سنگنوردی آن انجام شد.

وی افزود: خانه کوهنود بروجن در زمینی به متراژ 1500 مترمربع در یک طبقه احداث می شود و اجرای فاز نخست آن با زیربنای 1000 متر که شامل سالن صخره نوردی است در هفته آینده آغاز و پیش بینی می شود فاز دوم آن نیز که شامل سالن رختکن، خوابگاه و سالن کلاس های آموزشی است تا پایان سال جاری بهره برداری شود.

کریمی خاطرنشان کرد: این خانه برای اسکان کوهنوردان و مربیان ورزشی، تشکیل کلاس های آموزشی کوهنوردی و جلسات هفتگی گروه های کوهنوردی مورد استفاده همه افراد و گروه‎های کوهنوردی قرار خواهد گرفت.

مدیرکل ورزش و جوانان استان در پایان یادآور شد: فاز نخست این خانه با اعتبار 600 میلیون تومان از محل اعتبارات استانی و با مساعدت خیران استانی در هفته آتی در مجموعه ورزشی تختی بروجن خاکبرداری می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دومین خانه کوهنوردی چهارمحال و بختیاری با کمک خیران احداث می شود

دومین خانه کوهنوردی چهارمحال و بختیاری با کمک خیران احداث می شود