مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 21 خرداد 1397 ساعت 06:452018-06-11دانش

دریافت 10 بورس تحصیلی مقطع دکتری از دانشگاه "پاریس 13"


مدیر دفتر همکاری های علمی بین المللی و ارتباط با صنعت دانشگاه حکیم سبزواری از موافقت دانشگاه "پاریس 13 " با اختصاص بورس تحصیلی به دانشجویان ممتاز این دانشگاه جهت ادامه تحصیل در مقطع دکتری خبر داد.

- در راستای ارتباطات علمی و بین المللی در دانشگاه حکیم سبزواری صورت گرفت؛ دریافت 10 بورس تحصیلی مقطع دکتری از دانشگاه "پاریس 13" مدیر دفتر همکاری های علمی بین المللی و ارتباط با صنعت دانشگاه حکیم سبزواری از موافقت دانشگاه "پاریس 13 " با اختصاص بورس تحصیلی به دانشجویان ممتاز این دانشگاه جهت ادامه تحصیل در مقطع دکتری خبر داد.

دکتر غلامعلی فرزی در در گفت وگو با ایسنا، در این خصوص اظهار کرد: در راستای فعالیت های بین المللی دانشگاه حکیم سبزواری با دانشگاه های معتبر جهان، موافقت دانشگاه پاریس 13 با اعطای بورس تحصیلی به 10 دانشجوی فارغ التحصیل ممتاز دوره های کارشناسی ارشد دانشگاه حکیم سبزواری حاصل شد.

وی با تاکید بر اینکه تعاملات بین المللی ما از سوی دانشگاه هایی که با آن ها تعامل داریم بسیار خوب رصد می شود، افزود: از زمان امضای تفاهم نامه همکاری های مشترک بین دانشگاه حکیم و پاریس 13 ارتباطات بین دو دانشگاه به صورت بسیار پویا دنبال شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دریافت 10 بورس تحصیلی مقطع دکتری از دانشگاه "پاریس 13"

دریافت 10 بورس تحصیلی مقطع دکتری از دانشگاه "پاریس 13"