مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 19 خرداد 1397 ساعت 09:262018-06-09سياسي

دوگانگی در شعار و عمل در حمایت از مقاومت موج می زند


دبیر تشکل جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه ملایر گفت: دوگانگی در شعار و عمل در حمایت از مقاومت در بین نمایندگان مجلس موج می شود از سوی به طرح هایی مانند fatf رای می دهند و از سوی دیگر در راهپیمایی شرکت می کنند.

- مهدی فراشی دبیر تشکل جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه ملایر در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجو گفت: الحمدلله امسال روز قدس همانند سال های گذشته شاهد حضور میلیونی مردم در سراسر کشور و بلکه پرشورتر از گذشته برگزار شد.

در این بین حضور نمایندگان محترم مردم در مجلس شورای اسلامی نیز به چشم می خورد که البته جای قدردانی دارد، اما این حضور یک دوگانگی در خود داشت: کسی که خود را حامی آرمان فلسطین و جبهه مقاومت میداند، چگونه می تواند طرحی را امضا کند که علیه جبهه مقاومت و آرمان قدس شریف است؟ آیا این دوگانگی در شعار و عمل نیست؟فراشی در ادامه افزود: آیا ملت رقم زننده 22 بهمن های تماشایی که همیشه پای کار انقلاب و آرمان های آن بوده اند به افرادی رای داده اند که طرح های خیانت آمیز را تصویب کنند؟آیا نمایندگانی که قسم یاد کرده اند که تا پای جان از منافع و مصالح کشور و انقلاب دفاع کنند، طرحی که خلاف قسم شان است را تصویب خواهند کرد؟وی در مورد طرح fatf گفت: به طور خلاصه fatf طرحی است که از سوی سازمان های وابسته به دستگاه استکباری در اختیار کشور


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دوگانگی در شعار و عمل در حمایت از مقاومت موج می زند

دوگانگی در شعار و عمل در حمایت از مقاومت موج می زند