مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 18 خرداد 1397 ساعت 07:562018-06-08اجتماعي

حجاج کدام استان ها از فرودگاه امام خمینی(ره) اعزام می شوند؟


حجاج بیت الله الحرام امسال از 20 ایستگاه پروازی به حج مشرف می شوند که زائران هشت استان از فرودگاه امام خمینی(ره) به حج اعزام خواهند شد.

- ، بر اساس اعلام سازمان حج و زیارت، زائران خانه خدا امسال از 20 ایستگاه پروازی به حج تمتع مشرف می شوند که یکی از این ایستگاه ها، ایستگاه پروازی تهران است.

هفته های گذشته در نخستین جلسه هماهنگی عملیات حج تمتع سال 1397 شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره)، مسؤولان از اعزام حجاج 9 استان از فرودگاه امام خمینی(ره) به حج تمتع خبر دادند.

اما با توجه به هماهنگی های صورت گرفته سازمان حج و زیارت و شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی(ره) مقرر شد که زائران خانه خدا از هشت استان از طریق ایستگاه پروازی تهران به حج اعزام شوند.

بر همین اساس حجاج استان های تهران، قم، البرز، قزوین، اصفهان(کاشان)، لرستان، سمنان، مرکزی و زنجان از فرودگاه امام خمینی(ره) به حج اعزام می شوند.

که با توجه به محدودیت های موجود زائران خانه خدا باید 48 ساعت قبل از اعزام چمدان های خود را تحویل دهند تا در فرودگاه دچار سردردگمی و تأخیر نشوند.

همچنین توصیه شده است که همراهان زائران حج تمتع آن ها را تا فرودگاه مشایعت نکنند چرا که با توجه به حجم پروازها و زائران این امر موجب ازدحام جمعیت و شلوغی غیر قابل کنترل خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حجاج کدام استان ها از فرودگاه امام خمینی(ره) اعزام می شوند؟

حجاج کدام استان ها از فرودگاه امام خمینی(ره) اعزام می شوند؟