مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 18 خرداد 1397 ساعت 01:512018-06-07سياسي

بزرگترین پیروزی های نظام از دل توطئه های دشمنان رقم می خورد


امروز هر اقدامی که دشمن علیه کشور انجام بدهد مطمئن هستم که از دل آن بزرگ ترین پیروزی به نفع جمهوری اسلامی ایران رقم می خورد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو"، سردار سرلشکر پاسدار حاج قاسم سلیمانی شامگاه پنجشنبه در اجتماع رزمندگان لشکر 41 ثارالله در دوران دفاع مقدس در بیت الزهرای کرمان که با حضور حجت الاسلام و المسلمین علیدادی سلیمانی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان برگزار شد با تسلیت ایام شهادت امام علی(ع) اظهارداشت: این جمع شدن ها که به مناسبت های مختلف با حضور رزمندگان دوران دفاع مقدس برگزار می شود تاثیرات زیادی دارد.

وی با بیان اینکه امشب شب قدر است در تبیین سیره حضرت علی(ع) گفت: از افتخارات ما در بین همه ملل و چندین میلیارد انسان در دنیا تمسک، اتصال، ارتباط، علاقه و انتصاب به شخصیتی است که در طول تاریخ کسی نتوانسته سخنی غیر از ستودن، تجلیل، تعظیم و تعریف پیرامون شخصیت او بگوید و آن شخصیت کسی جز حضرت علی(ع) نیست.

فرمانده نیروی قدس سپاه با اشاره به اینکه امام علی(ع) به عنوان محوریت و مرکزیت مذهب شیعه محور همه ارزش ها، پاکی ها و پیروزی های ما است افزود: یکی از کارهای خوبی که در جمهوری اسلامی ایران انجام شد ثبت نامه حضرت امیرالمونین علی(ع) در باب حکومت داری در سازمان ملل است که کار ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بزرگترین پیروزی های نظام از دل توطئه های دشمنان رقم می خورد

بزرگترین پیروزی های نظام از دل توطئه های دشمنان رقم می خورد