مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 9 خرداد 1397 ساعت 05:212018-05-30سياسي

رهبر انقلاب چگونه ماهیگیری اپوزیسیون از «تعرض به دانش آموزان» را به هم زد؟


رسانه های مخالف و برخی خبرنگاران حامی دولت در رفتاری قابل پیش بینی با ماهیگیری از آب گل آلود اقدام به قلب واقعیت مساله تعرض به نوجوانان کرده و این جنایت را حاصل پیاده نکردن سند 2030 در ایران دانستند.

- رهبر انقلاب چگونه ماهیگیری اپوزیسیون از تعرض به دانش آموزان را به هم زد؟ " رسانه های مخالف و برخی خبرنگاران حامی دولت در رفتاری قابل پیش بینی با ماهیگیری از آب گل آلود اقدام به قلب واقعیت مساله تعرض به نوجوانان کرده و این جنایت را حاصل پیاده نکردن سند 2030 در ایران دانستند.

در حالی که شواهد گویای واقعیتی غیر این بود.

گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو؛ از روز گذشته و با انتشار خبر هولناک تجاوز و آزار و اذیت جنسی یک مسئول مدرسه ای در غرب تهران، بسیاری از کاربران فضای مجازی نسبت به این اتفاق واکنش نشان دادند.

شاید پرونده ای با این ابعاد سابقه نداشته است، پرونده ای که در آن شواهد حاکی از اذیت و آزار گروهی دانش آموزان پسر یک دبیرستان در غرب تهران است.

بر طبق گفته ها یکی از مسئولان دبیرستان پسرانه مقطع متوسطه اول واقع در یک مجتمع آموزشی غیرانتفاعی در منطقه 2 تهران، با اذیت و آزار جنسی گروهی از دانش آموزان، باعث اعتراض شدید و شکایت پدر و مادر این بچه ها شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رهبر انقلاب چگونه ماهیگیری اپوزیسیون از «تعرض به دانش آموزان» را به هم زد؟

رهبر انقلاب چگونه ماهیگیری اپوزیسیون از «تعرض به دانش آموزان» را به هم زد؟