مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 7 خرداد 1397 ساعت 16:352018-05-28بين الملل

اتحادیه اروپا به دنبال اعمال تحریم های جدید علیه ونزوئلا


شورای اروپا امروز (دوشنبه) با انتشار بیانیه ای اعلام کرد، اتحادیه اروپا تصمیم گرفته است محدودیت های مضاعف هدفمند و قابل بازگشتی را علیه ونزوئلا اعمال کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، شورای اتحادیه اروپا در این بیانیه تأکید کرد، انتخاباتی که اخیرا در ونزوئلا برگزار شد، به دلیل دست کاری در برنامه انتخاباتی آزاد و عادلانه محسوب نمی شود.

در این بیانیه ایجاد موانع بر سر راه مشارکت جناح مخالف و تخلفات انتخاباتی از جمله چالش های انتخاباتی عنوان شده که در آن نیکولاس مادورو توانست در سمت خود به عنوان رییس جمهوری ونزوئلا ابقا شود.

در بیانیه شورای اتحادیه اروپا آمده است: با توجه به این زمینه، اتحادیه اروپا خواهان برگزاری انتخابات ریاست جمهوری جدید مطابق با معیارهای دموکراتیک بین المللی و نظام قانون اساسی ونزوئلا است.

بر اساس این بیانیه اتحادیه اروپا اعلام کرد که به دنبال اعمال تدابیر محدودیت کننده هدفمند و قابل بازگشت علیه ونزوئلا خواهد بود؛ به نحوی که مردم این کشور آسیب نبینند.

اتحادیه اروپا در حالی درصدد اعمال تحریم های جدید علیه ونزوئلا برآمده است که پیش از این دارایی های شماری از شهروندان این کشور و نهادهای مرتبط با آن را تحریم کرده بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اتحادیه اروپا به دنبال اعمال تحریم های جدید علیه ونزوئلا

اتحادیه اروپا به دنبال اعمال تحریم های جدید علیه ونزوئلا