مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 7 خرداد 1397 ساعت 13:302018-05-28اقتصادي

افزایش 52 درصدی صادرات کالا از گمرکات کردستان در سال جاری


در پایان اردیبهشت ماه سال جاری 373 هزار تُن کالا به ارزش 198 میلیون دلار از گمرکات استان کردستان به خارج از کشور صادر شده است که در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته، - مدیرکل گمرکات کردستان گفت: در پایان اردیبهشت ماه سال جاری 373 هزار تُن کالا به ارزش 198 میلیون دلار از گمرکات استان کردستان به خارج از کشور صادر شده است که در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته، رشد 52 درصدی ارزش دلاری و 86 درصدی وزنی را نشان می دهد.

بختیار رحمانی پور در گفت وگو با ایسنا، طی سخنانی با اشاره به بسته حمایت از توسعه صادرات غیرنفتی در سال 96 که در راستای تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی و حمایت از صادرات غیرنفتی به دستگاه های اجرایی ابلاغ شده بود، اظهار کرد: امسال نیز همچون دو سال گذشته مقرر شده این دو طرح ادامه یابد تا صادرکنندگان کالا و خدمات به روش های مختلف مورد حمایت قرار گیرند.

وی توسعه صادرات را محور رونق اقتصادی دانست و گفت: با حمایت بیشتر دولت از تولیدکنندگان و صادرکنندگان کالا شاهد رونق بیشتر صادرات در استان خواهیم بود.

مدیرکل گمرکات کردستان در ادامه با ارائه گزارشی از میزان فعالیت گمرکات استان کردستان طی دو ماه نخست سال جاری، عنوان کرد: در پایان اردیبهشت ماه سال جاری 373 هزار تُن کالا به ارزش 198 میلیون دلار از گمرکات استان کردستان به خارج از کشور صادر شده اس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش 52 درصدی صادرات کالا از گمرکات کردستان در سال جاری

افزایش 52 درصدی صادرات کالا از گمرکات کردستان در سال جاری