مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 7 خرداد 1397 ساعت 12:302018-05-28بين الملل

جزییاتی از درگیری چهار ساعته ماه فوریه نیروهای آمریکایی در سوریه


روزنامه نیویورک تایمز آمریکا در گزارشی به جزییاتی درباره درگیری چهار ساعته هفتم فوریه میان نیروهای ویژه آمریکایی و نیروهای حامی دولت سوریه که تعدادی اتباع روسی نیز در میان آنها حضور داشتند، - در شرق سوریه پرداخته است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، روزنامه نیویورک تایمز نوشت: "در ماه فوریه گذشته در نبردی که حدود چهار ساعت طول کشید نزدیک به 500 نیروی حامی دولت سوریه از جمله افرادی از روسیه که برای پول می جنگند با نیروهای ویژه آمریکایی درگیر شدند که این امر تهدید شعله ور کردن تنش ها میان واشنگتن و مسکو را در پی داشت.

" در نهایت 200 تا 300 نفر از این نیروها بنا به ادعای نیویورک تایمز کشته شده و "نیروهای دیگر در زیر حملات هوایی شدید آمریکا عقب نشینی کرده و بعدا برای خارج کردن اجسادشان به منطقه بازگشتند.

" به نوشته نیویورک تایمز، پنتاگون این درگیری را ناشی از اقدامی برای دفاع از خود در مقابل یک واحد بزرگ از نیروهای دولتی در سوریه دانسته است.

مقام های ارتش آمریکا مدعی شدند که قبل از این درگیری ناظر بودند که صدها سرباز "نیروهای دشمن" به همراه خودروها و ادوات توپخانه در یک هفته منتهی به این حمله در حال نزدیک شدن به آنها هستند.

این در حالی است که فرماندهان نیروهای دو جبهه آمریکا و روسیه مدت هاست با استفاده از خطوط تلفن مخصوص رفع تعارض، از


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جزییاتی از درگیری چهار ساعته ماه فوریه نیروهای آمریکایی در سوریه

جزییاتی از درگیری چهار ساعته ماه فوریه نیروهای آمریکایی در سوریه