مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 7 خرداد 1397 ساعت 11:302018-05-28اجتماعي

مردمانی که خودروی شخصی را دوست ندارند!


پنج کشور اروپایی پاک ترین برنامه های حمل ونقل را ارائه کرده اند که سبب شده شهروندان شان داوطلبانه خودروهای شخصی را کنار بگذارند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، روزنامه شرق نوشت: در ایران پیوسته دم از ساده زیستی می زنیم اما تاکنون کسی رییس سازمان حفاظت محیط زیست، رییس سازمان جنگل ها، مراتع و آبخیزداری کشور، وزیر نیرو، وزیر جهاد کشاورزی، وزیر آموزش وپرورش، وزیر علوم، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، رییس سازمان صداوسیما و دیگر نهادهای محیط زیستی یا رسانه ای و فرهنگی را سوار دوچرخه ندیده! دیده؟ این در حالی است که بسیاری از رؤسا و مدیران ارشد در جهان از روسیه تا کلمبیا و از اروپا تا کره جنوبی پیوسته مردم را تشویق به استفاده از دوچرخه در ترددهای روزانه خود می کنند و البته این تشویق و توصیه از جنس حرف و شعار نیست، بلکه عملا مردم، مسئولان و مدیران ارشد خود را در حال رکاب زدن در معابر عمومی می بینند.

در این میان، پنج کشور اروپایی پاک ترین برنامه های حمل ونقل را ارائه کرده اند که سبب شده شهروندان شان داوطلبانه خودروهای شخصی را کنار بگذارند: 1.

در کپنهاگ، شهری که از سال 2017 برای نخستین بار تعداد دوچرخه سوارانش از خودروسوارها بیشتر شد، پل های عظیم و بسیار زیبایی انحصارا برای تردد دوچرخه ساخته شده تا مردم بیشتری دوچرخه سواری کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مردمانی که خودروی شخصی را دوست ندارند!

مردمانی که خودروی شخصی را دوست ندارند!