مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 7 خرداد 1397 ساعت 11:202018-05-28سياسي

کمپین رسانه ای بحرین در ایجاد انزجار عمومی علیه شیخ علی سلمان


جمعیت الوفاق بحرین اعلام کرد که 322 موضوع رسانه ای علیه دبیرکل این جمعیت از آغاز محاکمه اش در اوت تاکنون مطرح است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از العهد، جمعیت الوفاق بحرین در بیانیه ای اعلام کرد که 322 موضوع رسانه ای علیه شیخ علی سلمان، دبیرکل این جمعیت از آغاز محاکمه اش در اوت تاکنون وجود دارد و این در راستای کمپین گسترده ای برای صدور حکم خصمانه علیه وی در ژوئن است.

در این بیانیه آمده است: نظام بحرین در ایجاد فضای تحریک و انزجار همزمان با تصمیمات قضایی یا قانونگذاری یا اداری برای توجیه احکام و قوانین خود بر این سیاست تکیه کرده است.

به گفته جمعیت الوفاق بحرین 322 موضوع رسانه ای برای تحریک علیه شیخ علی سلمان و دشنام دادن او وجود دارد که 16 مورد در تلویزیون رسمی بحرین، 43 مورد در روزنامه اخبار الخلیج، 33 مورد در روزنامه الایام، 30 مورد در روزنامه الوطن، 12 مورد در روزنامه البلاد، 76 مورد در روزنامه های عربی و خارجی و 112 موضوع در رسانه های ارتباط اجتماعی وجود دارد.

الوفاق تأکید کرد که این موضوعات رسانه ای در زمانی به وجود آمده که شیخ علی سلمان بیش از سه سال است در زندان به سر می برد و این نشان دهنده ماهیت نوع ابزار رسانه ای و سیاسی و قانونی است که نظام آل خلیفه برای تحریک و انزجار از آن استفاده می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمپین رسانه ای بحرین در ایجاد انزجار عمومی علیه شیخ علی سلمان

کمپین رسانه ای بحرین در ایجاد انزجار عمومی علیه شیخ علی سلمان