مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 7 خرداد 1397 ساعت 11:152018-05-28سياسي

سخنی با اهالی رسانه


طی دوره دریافت و بررسی مدارک و توزیع مجوزهای طرح ترافیک، از سوی خبرنگاران و مدیران رسانه هایی که طرح به آنها تعلق نگرفته، پرسش هایی مطرح شده است که برای شفافیت بیشتر و رفع ابهامات، - توضیحات زیر ارائه می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محسن پورسیدآقایی ، معاون شهردارتهران، در یادداشتی برای روزنامه همشهری نوشت: 3 هفته از اجرای طرح ترافیک جدید گذشته و دستاوردهای آن تا حدی برای مردم روشن شده است اما تاکنون بیش از همه ابعاد ترافیکی، اجتماعی و زیست محیطی طرح، در رسانه ها به موضوع طرح ترافیک خبرنگاری پرداخته شده است که لازم دیدم در این باره توضیحاتی را عرض کنم.

تاکنون بالغ بر دو هزار نفر از خبرنگاران، روزنامه نگاران و عکاسان خبری طرح ترافیک خبرنگاری (با تخفیف 90درصدی) دریافت کرده اند و البته عده ای از خبرنگاران نیز موفق به دریافت این سهمیه نشده اند؛ چرا که تعداد سهمیه ها محدود بوده است ولی سایر اصحاب رسانه که مدرک اشتغال به کار خبری ارائه داده اند اما سهمیه طرح ترافیک به آنها تعلق نیافته است یا اساسا متقاضی آن نبوده اند، به زودی کارت تردد رایگان با وسایل حمل ونقل عمومی دریافت خواهند کرد.

طی دوره دریافت و بررسی مدارک و توزیع مجوزهای طرح ترافیک، از سوی خبرنگاران و مدیران رسانه هایی که طرح به آنها تعلق نگرفته، پرسش هایی مطرح شده است


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سخنی با اهالی رسانه

سخنی با اهالی رسانه