مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 7 خرداد 1397 ساعت 11:062018-05-28بين الملل

توضیح دمشق درباره تصاویر و ویدئو های بازداشت شدگان به اتهام «دزدی»


یک منبع نظامی سوریه تاکید کرد اشخاصی که تصاویر و ویدئو های بازداشت شان در یکی از مناطق آزاد شده به اتهام «دزدی» منتشر شده اند، سربازان ارتش سوریه نیستند.

- توضیح دمشق درباره تصاویر و ویدئو های بازداشت شدگان به اتهام دزدی " یک منبع نظامی سوریه تاکید کرد اشخاصی که تصاویر و ویدئو های بازداشت شان در یکی از مناطق آزاد شده به اتهام دزدی منتشر شده اند، سربازان ارتش سوریه نیستند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، این منبع در گفتگو با خبرگزاری رسمی سوریه (سانا) اظهار داشت: فرماندهی کل ارتش و نیرو های مسلح سوریه تاکید می کند، اشخاصی که تصاویر و ویدئو های بازداشت شان به اتهام دزدی در یکی از مناطق آزاد شده منتشر شده اند، هرگز از سربازان ارتش سوریه نبوده و ارتباطی با این موسسه ندارند.

این منبع افزود: آن ها از چهره های تحت تعقیب دستگاه های امنیتی بوده و اسامی آن ها مدت هاست به تمامی ایست های بازرسی اعلام شده است.

به تازگی تصاویر و ویدئو هایی در پایگاه های اجتماعی منتشر شده اند که در آن افرادی که لباس نظامی بر تن دارند، توسط پلیس نظامی روسیه در شهرک ببیلا در جنوب دمشق بازداشت شده اند.

پایگاه حمیمیم در سوریه که در دست روسیه است و در زمینه آشتی ملی تلاش می کند در فیسبوک اعلام کرد، نیرو های پلیس روسیه در جنوب دمشق موفق شدند تعدا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توضیح دمشق درباره تصاویر و ویدئو های بازداشت شدگان به اتهام «دزدی»

توضیح دمشق درباره تصاویر و ویدئو های بازداشت شدگان به اتهام «دزدی»