مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 7 خرداد 1397 ساعت 10:502018-05-28فناوري

راه اندازی نرم افزار جامع موبایلی خدمات پستی


مدیرعامل شرکت ملی پست با تاکید بر ایجاد و راه اندازی نرم افزار جامع موبایلی از خدمات پستی، گفت: براساس دستورالعمل موجود، ایجاد میز خدمت با توجه به سه محور فیزیکی، - ارایه اطلاعات و خدمات الکترونیکی باید در دستور کار قرار گیرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حسین نعمتی - مدیرعامل شرکت ملی پست - با اشاره به الزامات موجود برای توسعه دولت الکترونیکی و ارایه خدمات غیرحضوری دستگاه ها به مردم، گفت: با وجود پیشرفت های فناوری، راه های زیادی برای ارایه خدمت به مردم وجود دارد که پست به دلیل ماهیت خدماتی خود باید با استفاده از راهکارهای مختلف، دسترسی مردم به خدمات خود را افزایش دهد.

وی ایجاد و راه اندازی نرم افزار جامع موبایلی از خدمات پستی را یک اولویت مهم دانست و افزود: واحدهای مربوطه باید با هماهنگی بیشتر و ایجاد سازوکارهای مناسب نرم افزار جامعی از خدمات پستی ارایه دهند تا ضمن پاسخ به نیاز مشتریان، در جهت بهبود دسترسی به خدمات الکترونیکی نیز گام برداریم.

رییس هیات مدیره شرکت ملی پست با اشاره به ایجاد میز خدمت، اظهار کرد: براساس دستورالعمل موجود، ایجاد میز خدمت با توجه به سه محور فیزیکی، ارایه اطلاعات و خدمات الکترونیکی باید در دستور کار قرار گیرد و با توجه به اینکه دفاتر قبول پست به عنوان یک میز خدمت در بخش خدمات فیزیکی محسوب می شود، می توا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه اندازی نرم افزار جامع موبایلی خدمات پستی

راه اندازی نرم افزار جامع موبایلی خدمات پستی