مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 7 خرداد 1397 ساعت 09:112018-05-28دانش

یکی از چهار دانشجویی تصادفی دانشگاه قم همچنان در کما است


هفته پیش برای چهار تن از دانشجویان دختر دانشگاه قم دچار سانحه تصادف رانندگی شدند که از این چهار نفر یکی از آنان همچنان در کما است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، حمیدرضا ابراهیمی مدیر روابط عمومی دانشگاه قم با اشاره به سانحه تصادفی که هفته پیش برای چهار تن از دانشجویان دختر دانشگاه قم اتفاق افتاد اظهار کرد: این چهار دانشجو پس از افطار، در بلوار غدیر قم دچار سانحه تصادف رانندگی و راهی بیمارستان شدند که از این چهار نفر دو نفر به صورت سرپایی مداوا و دو نفر در بخش ICU بستری شدند.

ابراهیمی ادامه داد: یکی از دو دانشجویی که در بخش ICU بستری بود از این بخش مرخص شد، ولی یکی دیگر از دانشجویان همچنان در حالت کما در ICU بستری و نیازمند دعای مردم است.

مدیر روابط عمومی دانشگاه قم ادامه داد: دانشجویی که در حالت کما قرار دارد به بیمارستان تهران منتقل شده و روند درمان وی در بیمارستان تهران پیگیری می شود.

وی از حضور مسؤولان دانشگاه قم در ساعات نخستین این حادثه در بیمارستان و پیگیری روند درمان دانشجویان حادثه دیده توسط آنان خبر داد و گفت: مسؤولان دانشگاه قم از جمله معاون دانشجویی و حراست این دانشگاه و همچنین خانواده این دانشجویان همواره پیگیر وضعیت درمانی آنان بوده و هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یکی از چهار دانشجویی تصادفی دانشگاه قم همچنان در کما است

یکی از چهار دانشجویی تصادفی دانشگاه قم همچنان در کما است