مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 7 خرداد 1397 ساعت 09:112018-05-28اجتماعي

تدریس کتاب درسی سال آینده در تابستان ممنوع شد


رییس سازمان مدارس غیردولتی ومشارکت های مردمی با با بیان اینکه تدریس کتاب درسی سال آینده در تابستان ممنوع شد، گفت: اپلیکیشن استعلام میزان شهریه و نظرسنجی از مدارس غیردولتی روی پورتال سازمان مدارس غیردولتی قرار گرفت.

- / رونمایی از اپلیکیشن استعلام میزان شهریه مدارس " رییس سازمان مدارس غیردولتی ومشارکت های مردمی با با بیان اینکه تدریس کتاب درسی سال آینده در تابستان ممنوع شد، گفت: اپلیکیشن استعلام میزان شهریه و نظرسنجی از مدارس غیردولتی روی پورتال سازمان مدارس غیردولتی قرار گرفت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، مجتبی زینی وند رییس سازمان مدارس غیردولتی و مشارکت های مردمی وزارت آموزش و پرورش درباره شهریه مدارس غیردولتی اظهار کرد: آموزش و پرورش بر اساس ماده 15 قانون تأسیس و اداره مدارس و مراکز غیر دولتی مکلف به تعیین و تدوین الگوی شهریه است.

وی ادامه داد: در ماده 15، تعداد 7 سرفصل برای تعیین شهریه مشخص شده است و بر اساس 13 آیتم که مبنای عملکرد مدارس قرار گرفته و متناسب با محاسبه هزینه تمام شده و برنامه های آموزش و پرورشی که مدیران و مؤسسان مدارس و ارائه کردند، الگوی شهریه تعیین می شود.

زینی وند تصریح کرد: در الگوی شهریه امسال بر اساس برنامه و سطح آموزش و پرورش، فضا و تجهیزات و سایر شاخص هایی که در الگو آمده است و مت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تدریس کتاب درسی سال آینده در تابستان ممنوع شد

تدریس کتاب درسی سال آینده در تابستان ممنوع شد