مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 7 خرداد 1397 ساعت 09:062018-05-28دانش

دانشگاه های دارای شرکت دانش بنیان جایزه تجاری سازی فناوری می گیرند


معاون نوآوری و تجاری سازی فناوری معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری گفت: هر دانشگاهی که شرکت دانش بنیانی داشته باشد می تواند جایزه تجاری سازی فناوری دریافت کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، محمود شیخ زین الدین معاون نوآوری و تجاری سازی فناوری معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری در خصوص جایزه تجاری سازی به دانشگاه ها اظهار کرد: این جایزه به هر دانشگاهی که شرکت دانش بنیانی داشته باشد تعلق می گیرد.

وی درباره شرایط دریافت این جایزه از سوی دانشگاه ها گفت: اگر یک شرکت دانش بنیان دانشگاهی بتواند فروش داشته باشد، معاونت علمی و فناوری میزان 5 درصد فروش این شرکت را به دانشگاه در قالب جایزه تجاری سازی اختصاص می دهد.

معاون نوآوری و تجاری سازی فناوری معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری با بیان اینکه با جایزه تجاری سازی فناوری، دانشگاه ها به ایجاد شرکت های دانش بنیان تشویق می شوند، بیان کرد: فرقی نمی کند که شرکت دانش بنیان داخل یا خارج از دانشگاه باشد، ولی دانشگاه باید از ایجاد آن شرکت مطلع باشد.

وی با بیان اینکه تاکنون 18 دانشگاه از دریافت این جایزه تجاری سازی برخوردار شده اند، افزود: تاکنون این تعداد دانشگاه برابر با 10 میلیارد تومان از معاونت علمی جایزه تجاری سازی دریافت کرده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانشگاه های دارای شرکت دانش بنیان جایزه تجاری سازی فناوری می گیرند

دانشگاه های دارای شرکت دانش بنیان جایزه تجاری سازی فناوری می گیرند