مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 7 خرداد 1397 ساعت 08:552018-05-28اقتصادي

فلج شدن حمل و نقل در برزیل با ورود به هشتمین روز از اعتصاب ها


علی رغم اینکه تعداد جاده های مسدود شده در پی اعتصاب رانندگان کامیون کاهش یافته اما اکثر راننده های برزیلی که نسبت به بهای بالای گازوییل اعتراض داشتند، - سرکار خود بازنگشته و بزرگترین اقتصاد آمریکای لاتین امروز (دوشنبه) وارد هشتمین روز از اعتراضات و اعتصاب ها شد به طوری که تقریبا هیچ حمل و نقل جاده ای کالا و سوخت در سراسر آن انجام نمی شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری رویترز، بیمارستان های سراسر برزیل از کمبود وسایل اولیه اساسی گزارش داده در حالی که بسیاری از حیوانات مزارع نیز به خاطر کمبود غذا در حال تلف شدن هستند و یا تاکنون جان باخته اند.

به علاوه شهرهای بزرگ برزیل همچون ریو دو ژانیرو به شدت حمل و نقل عمومی را کاهش داده اند و مدارس و دانشگاه ها اعلام کرده اند که به خاطر مشکلات حمل و نقل امروز تعطیل هستند.

از آنجایی که پمپ های بنزین سراسر برزیل از کمبود سوخت رنج می برند، پلیس و ارتش این کشور کاروان های سوخت رسان را همراهی می کنند؛ کاروان هایی که قصد دارند به آمبولانس ها، خودروهای پلیس و اتوبوس ها برای حمل و نقل عمومی در شهرهای بزرگ برزیل سوخت برسانند.

میشل تامر، رییس جمهور برزیل روز یکشنبه در برازیلیا با وزرای دولت و برخی از مقامات ارشد کشور دیدار کرد تا درباره پیشنهادها برای حل این اعتصاب مذاکره کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فلج شدن حمل و نقل در برزیل با ورود به هشتمین روز از اعتصاب ها

فلج شدن حمل و نقل در برزیل با ورود به هشتمین روز از اعتصاب ها