مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 7 خرداد 1397 ساعت 08:262018-05-28بين الملل

نشست مسئولان آمریکا و کره شمالی در مرز دو کره شروع شده است


وزارت خارجه کره جنوبی اعلام کرد مقامات آمریکا و کره شمالی مشغول انجام مذاکرات برای مقدمه چینی نشستی میان رییس جمهور آمریکا و رهبر کره شمالی هستند.

- نشست مسئولان آمریکا و کره شمالی در مرز دو کره شروع شده است " وزارت خارجه کره جنوبی اعلام کرد مقامات آمریکا و کره شمالی مشغول انجام مذاکرات برای مقدمه چینی نشستی میان رییس جمهور آمریکا و رهبر کره شمالی هستند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو به نقل از خبرگزاری آسوشیتدپرس، وزارت خارجه کره جنوبی امروز (دوشنبه) در بیانیه ای بدون اشاره به جزییات اعلام کرد: مذاکرات میان مقامات آمریکایی و کره شمالی در روستای مرزی پانمونجوم در حال انجام است.

مون جائه این، رییس جمهور کره جنوبی روز یکشنبه به خبرنگاران اعلام کرده بود که آمریکا و کره شمالی به زودی مذاکرات در سطح کاری را آغاز می کنند تا برنامه و دیگر مقدمات نشست میان دونالد ترامپ، رییس جمهور آمریکا و کیم جونگ اون، رهبر کره شمالی را فراهم سازند.

دونالد ترامپ اخیرا از لغو نشست پیش بینی شده خود با کیم جونگ اون خبر داد، اما کمی بعد مجددا اعلام کرد که این نشست طبق برنامه اولیه احتمالا در تاریخ 12 ژوئن (22 خرداد) در سنگاپور برگزار خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نشست مسئولان آمریکا و کره شمالی در مرز دو کره شروع شده است

نشست مسئولان آمریکا و کره شمالی در مرز دو کره شروع شده است