مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 7 خرداد 1397 ساعت 07:062018-05-28بين الملل

علی محقق چرا آمریکا در مسئله حقوق بشر متهم است نه مدعی؟


نگاهی به کارنامه آمریکا در مسائل مربوط به حقوق بشر از دویست و پنجاه سال گذشته به جلو، نشان می دهد که آمریکایی ها در پرونده حقوق بشری نه مدعی که بایستی در جایگاه متهم نشتسته و به افکار عمومی خود و جهان در این خصوص پاسخ دهند.

- یکی از پرونده هایی که آمریکایی ها به صورت فعال علیه جمهوری اسلامی ایران پیگیری می کنند و تلاش می کنند تا به وسیله آن ایران را در سیبل توجهات بین المللی قرار دهند، پرونده حقوق بشر است.

اما نگاهی به کارنامه آمریکا در مسائل مربوط به حقوق بشر از دویست و پنجاه سال گذشته به جلو، نشان می دهد که آمریکایی ها در پرونده حقوق بشری نه مدعی که بایستی در جایگاه متهم نشتسته و به افکار عمومی خود و جهان در این خصوص پاسخ دهند.

نگاهی به وضعیت حقوق اقلیت ها، رنگین پوستان، مسلمانان، داوودی ها، زنان، سیاهان، وضعیت آزادی شهروندی و زندگی خصوصی مردم، نگاهی به آزادی مطبوعات و فعالیت های دسته جمعی مردم و جنبش های اجتماعی، نگاهی به زندان های مخوف آمریکا که برخی از آن ها بر روی کشتی در آب های آزاد هستند و تا سالیان سال مجوز ورود به خشکی را ندارند، نگاهی به وضعیت شکاف طبقاتی و نابرابری اجتماعی و .

نشان می دهد که وضعیت آمریکایی ها در مسئله حقوق بشری کاملا ناگوار است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

علی محقق چرا آمریکا در مسئله حقوق بشر متهم است نه مدعی؟

علی محقق چرا آمریکا در مسئله حقوق بشر متهم است نه مدعی؟