مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 خرداد 1397 ساعت 20:352018-05-27سياسي

تاکید سیدحسن خمینی بر برگزاری هر چه ساده تر مراسم ارتحال امام(ره)


یادگار امام (ره) با تاکید بر اینکه مراسم سالگرد ارتحال امام (ره) باید از هر گونه ریخت و پاش اضافی مبرا باشد، اظهار کرد: این مراسم باید ساده اما باشکوه برگزار شود و در آن ابعاد معنوی مراسم هرچه بیشتر مورد توجه قرار بگیرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حجت الاسلام والمسلمین سیدحسن خمینی در دیدار با اعضای ستاد بزرگداشت امام خمینی(ره) با بیان اینکه مراسم بزرگداشت رحلت امام، صرفا بزرگداشت یک انسان ولو یک رهبر نیست، اظهار کرد: گرچه در این مراسم ما به امام راحل ادای دین می کنیم اما این تنها هدف مراسم سالگرد امام (ره) نیست بلکه هدف اصلی آن نیاز ما و جامعه به امام خمینی (ره) است.

وی گفت: امروز جامعه ما بیش از هر زمان دیگری به شخصیت امام خمینی (ره) و پرچمی که نام او را داشته باشد و همچنین هویتی که از نام او وام می گیرد، احتیاج دارد.

یادگار امام خمینی(ره) با اشاره به فضای امروز دنیا به ویژه منطقه خاورمیانه اظهار کرد: امروز در منطقه شاهد حضور ارتجاع سلفی هستیم که نتیجه آن قطعا به نفع دشمنان اسلام و شقاق امت اسلامی است.

گرچه به لطف خدا با همت فرزندان امت اسلامی و فرماندهی فرزندان این سرزمین از شر یک جریان خوارج گونه به نام داعش خلاص شدیم اما به نوع دیگری گرفتاری صاحبان زر و تزویر برای ما پدید آمده که فضای منطقه را بسیار بغر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تاکید سیدحسن خمینی بر برگزاری هر چه ساده تر مراسم ارتحال امام(ره)

تاکید سیدحسن خمینی بر برگزاری هر چه ساده تر مراسم ارتحال امام(ره)