مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 خرداد 1397 ساعت 17:562018-05-27بين الملل

یک هیئت آمریکایی برای آماده سازی شرایط دیدار ترامپ و کیم وارد کره شمالی شد


گروهی از مقام های آمریکایی از جمله سفیر سابق این کشور در کره جنوبی، برای مهیا کردن شرایط دیدار سران واشنگتن و پیونگ یانگ وارد کره شمالی شده اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، در حالی که دونالد ترامپ رییس جمهور آمریکا هفته گذشته با ارسال نامه ای به پیونگ یانگ برنامه دیدار با کیم جونگ اون رهبر این کشور را لغو کرد، رسانه های آمریکایی می گویند یک هیئت آمریکایی برای هماهنگی برگزاری این دیدار وارد کره شمالی شده اند.

به نوشته روزنامه واشنگتن پست ، روز یکشنبه گروهی از مقام های آمریکایی از جمله سونگ کیم سفیر سابق آمریکا در کره جنوبی، برای رایزنی درباره دیدار سران واشنگتن و پیونگ یانگ، به کره شمالی سفر کرده اند.

این دیدار بر اساس برنامه قبلی قرار بود روز 12 ژوئن (22 خرداد) در سنگاپور برگزار شود، اما ترامپ با خصمانه خواندن بیانیه های کره شمالی و پس از آنکه پیونگ یانگ سه زندانی آمریکایی را آزاد و مرکز آزمایش اتمی خود را نابود کرد، در نامه ای به کیم، این دیدار را لغو کرد.

مقام های کره شمالی پیش از این نامه، در اعتراض به اظهارات جان بولتون مشاور امنیت ملی ترامپ که گفته بود آمریکا به دنبال اجرای مدل لیبی برای کره شمالی است، گفته بودند که برای دیدار با ترامپ التماس نمی کنند و حاضرند با آمریکا چه در عرصه دیپلماسی و چه در یک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یک هیئت آمریکایی برای آماده سازی شرایط دیدار ترامپ و کیم وارد کره شمالی شد

یک هیئت آمریکایی برای آماده سازی شرایط دیدار ترامپ و کیم وارد کره شمالی شد