مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 خرداد 1397 ساعت 16:452018-05-27سياسي

بررسی عملکرد صندوق رفاه دانشجویان توسط هیاتی از کمیسیون آموزش


سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس از اعمال ماده 236 آیین نامه برای بررسی وضعیت عملکرد صندوق رفاه دانشجویان و موضوع ایجاد رشته های جدید در مراکز غیرانتفاعی آموزش عالی در وزارت علوم خبر داد.

- میرحمایت میرزاده در گفت وگو با ایسنا در توضیح جلسه امروز کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس، گفت: در این جلسه درخواست اعمال ماده 236 در خصوص عملکرد صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم و همچنین ایجاد رشته های جدید در مراکز غیرانتفاعی آموزش عالی توسط وزارت علوم مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

بر این اساس اعمال ماده 236 تصویب شد و مقرر شد که هیاتی از نمایندگان از کمیسیون آموزش برای انجام اقدامات لازم در این دو زمینه ورود پیدا کنند.

وی با اشاره به بررسی طرح اصلاح قانون حداکثر استفاده از توان تولیدی و خدماتی در تامین نیازهای کشور و تقویت آنها در امر صادرات و اصلاح ماده 104 قانون مالیات های مستقیم در این جلسه، گفت که کمیسیون این طرح را با اصلاحات جزیی به تصویب رساند البته کمیسیون آموزش به عنوان کمیسیون فرعی این طرح را بررسی کرده است.

وی همچنین از تصویب طرح ساماندهی بازار خودرو در بخش های مربوط به فناوری نوین در کمیسیون آموزش به عنوان کمیسیون فرعی بررسی کننده این طرح خبر داد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بررسی عملکرد صندوق رفاه دانشجویان توسط هیاتی از کمیسیون آموزش

بررسی عملکرد صندوق رفاه دانشجویان توسط هیاتی از کمیسیون آموزش