مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 خرداد 1397 ساعت 15:112018-05-27سياسي

تشکل های دانشجویی موجب ارتقای فعالیت های علمی در دانشگاه می شود


رییس دانشگاه علوم پزشکی مازندران گفت: تشکل ها و کانون های دانشجویی موجب ارتقای فعالیت های علمی، اجتماعی، فرهنگی و سیاسی  دانشجویان در دانشگاه می شوند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، نشست صمیمی رییس دانشگاه علوم پزشکی مازندران، با دبیران کانون ها، انجمن های علمی و مسئولین تشکل های دانشجویی این دانشگاه برگزار شد.

سید عباس موسوی رییس دانشگاه علوم پزشکی مازندران در این دیدار صمیمانه ضمن تبریک فرا رسیدن ماه مبارک رمضان و آرزوی قبولی طاعات و عبادات دانشجویان با بیان اینکه حضور در این جمع فرهیخته و شنیدن دغدغه ها و چالش های آنان فرصت مغتنمی در جهت رفع مشکلات و پیگیری مسائل مطرح شده است، گفت: مسئولان دانشگاه در راستای رفع چالش های قشر دانشجویی با بینشی یکسان و بدون در نظر گرفتن تفاوت ها تلاش خواهند کرد.

موسوی تصریح کرد: خوشبختانه در حوزه معاونت دانشجویی دانشگاه نسبت به رفع دغدغه ها و چالش های دانشجویان، تمام تلاش خود را به کار می بندند.

رییس دانشگاه علوم پزشکی مازندران با اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب بر لزوم توجه بیش از پیش به بحث فرهنگ در دانشگاه ها گفت: تشکل ها و کانون های دانشجویی موجب ارتقای فعالیت های علمی، اجتماعی، فرهنگی و سیاسی دانشجویان در دانشگاه می شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشکل های دانشجویی موجب ارتقای فعالیت های علمی در دانشگاه می شود

تشکل های دانشجویی موجب ارتقای فعالیت های علمی در دانشگاه می شود