مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 خرداد 1397 ساعت 15:102018-05-27ورزشي

رونمایی از سرود تیم ملی در تالار رویال پالاس


سالار عقیلی پس از رونمایی از سرود تیم ملی، ضیافت افطاری را در تالار رویال پالاس با حضور خبرنگاران، هنرمندان سینما و تلویزیون، موسیقیدان و فوتبالیست ها برگزار کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازسرویس بازار ایسنا، بنابر اعلام تالار رویال پالاس"، به مناسبت رونمایی از سرود تیم ملی ایران در جام جهانی روسیه و مراسمی که به ضیافت افطاری منتهی شد، هنرمندان سینما، تلویزیون، موسیقیدانان و فوتبالیست های میهمان، ابتدا با عبور از فرش قرمز از مقابل دوربین خبرنگاران رسانه ها به تالار رویال پالاس وارد شدند و در کنار سالار عقیلی خواننده سرود تیم ملی ایران عکس یادگاری انداختند.

سالار عقیلی به همراه همسر و فرزندش ماهور در این مراسم شرکت کرده بود و در ادامه مراسم چهره های مختلفی به سخنرانی پرداختند.

سالار عقیلی در سخنرانی خود در این مراسم با اشاره به واکنش های مختلفی که به سرود رسمی تیم ملی فوتبال ایران در جام جهانی روسیه شده بود، گفت: در این اثر از المان های فرهنگی، هنری و ادبیات غنی ایران استفاده شده، این در حالی است که به نظر می آید عده ای انتظار داشتند که برای این ترانه از اشعار سخیف استفاده کنیم.

در این مراسم که در تالار رویال پالاس به مدیریت محمد غلامی و به کارگردانی محمد افشار برگزار شد، شرکت های گلفام سفر و مبلمان لاریندار اسپانسرهای برنامه بو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رونمایی از سرود تیم ملی در تالار رویال پالاس

رونمایی از سرود تیم ملی در تالار رویال پالاس