مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 خرداد 1397 ساعت 14:502018-05-27سياسي

دانشجویان مستعد و کم برخوردار در دانشگاه امام رضا(ع) بورسیه می شوند


معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه بین المللی امام رضا(ع) گفت: داوطلبان مستعد و کم برخوردار تحت پوشش نهادهای حمایتی مانند بهزیستی و کمیته امداد امام(ره) در پذیرش مقطع کارشناسی ارشد و بورسیه تحصیلی دانشگاه امام رضا(ع) سال 97 دارای امتیاز ویژه ای هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمد قربان زاده ضمن بیان این مطلب اظهار کرد: در راستای تحقق منشور هفتگانه ابلاغی مقام معظم رهبری، دانشگاه بین المللی امام رضا(ع) در راستای حمایت از نخبگان و دانش آموختگان ممتاز فارغ التحصیل مؤسسات و دانشگاه های آموزش عالی کشور در نظر دارد همانند سال 95 و 96 در سال 97 نیز طرح بورسیه تحصیلی را باقدرت بیشتر از قبل ادامه دهد.

وی با اشاره به اینکه هدف از طرح بورسیه تحصیلی دانشگاه بین المللی امام رضا(ع) حمایت از قشر کم برخوردار جامعه است، افزود: دانشگاه بین المللی امام رضا(ع) در نظر دارد تعدادی از ظرفیت مقطع کارشناسی ارشد و همچنین بخشی از سهم مقطع کارشناسی را در قالب بورسیه تحصیلی و به صورت رایگان به داوطلبان واجد شرایط اختصاص دهد.

قربان زاده عنوان کرد: ظرفیت در نظر گرفته شده برای مقطع کارشناسی ارشد 100 نفر است و به زودی ظرفیت بورسیه در مقطع کارشناسی نیز اعلام می گردد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانشجویان مستعد و کم برخوردار در دانشگاه امام رضا(ع) بورسیه می شوند

دانشجویان مستعد و کم برخوردار در دانشگاه امام رضا(ع) بورسیه می شوند