مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 خرداد 1397 ساعت 14:302018-05-27دانش

راه اندازی سومین پایگاه اورژانس هوایی خراسان رضوی در گناباد


رییس دانشگاه علوم پزشکی گناباد گفت: با تحویل بالگرد پایگاه اورژانس هوایی گناباد، این پایگاه به عنوان سومین پایگاه اورژانس هوایی استان خراسان رضوی راه اندازی می شود.

- راه اندازی سومین پایگاه اورژانس هوایی خراسان رضوی در گناباد رییس دانشگاه علوم پزشکی گناباد گفت: با تحویل بالگرد پایگاه اورژانس هوایی گناباد، این پایگاه به عنوان سومین پایگاه اورژانس هوایی استان خراسان رضوی راه اندازی می شود.

دکتر جواد باذلی در گفت وگو با خبرنگار ایسنا، با اعلام این خبر گفت: با راه اندازی پایگاه اورژانس هوایی گناباد ، مردم شهرستان های تا شعاع 150 کیلومتر از جمله گناباد، بجستان، کاشمر، بردسکن، خلیل آباد، فردوس، خواف، رشتخوار و مه ولات می توانند از خدمات آن بهره مند شوند.

وی اضافه کرد: واقع شدن گناباد در مسیرهای پرتردد استان های جنوبی و جنوب شرق کشور با مشهد مقدس و بروز تصادفات جاده ای متعددی که همه ساله رخ می دهد، موجب پیگیری های فراوان برای ایجاد اورژانس هوایی در این شهرستان شد که خوشبختانه پس از بازدید اسفندماه سال گذشته رییس اورژانس هوایی کشور، با تاسیس پایگاه اورژانس هوایی گناباد در سال 97 موافقت شد.

باذلی با اشاره به پیگیری های مداوم انجام شده افزود: پس از کسب این موافقت که با حمایت مقام عالی وزارت و رییس اورژانس کشور انجام شد به ات


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه اندازی سومین پایگاه اورژانس هوایی خراسان رضوی در گناباد

راه اندازی سومین پایگاه اورژانس هوایی خراسان رضوی در گناباد