مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 خرداد 1397 ساعت 14:202018-05-27سياسي

نشست «رویکردها و گونه های معناشناسی قرآن کریم» برگزار شد


پنجمین نشست از سلسله نشست های تخصصی نمایشگاه بین المللی قرآن با عنوان «رویکردها و گونه های معناشناسی قرآن کریم» برگزار شد.

- نشست رویکردها و گونه های معناشناسی قرآن کریم برگزار شد عکس خبر تزیینی است پنجمین نشست از سلسله نشست های تخصصی نمایشگاه بین المللی قرآن با عنوان رویکردها و گونه های معناشناسی قرآن کریم برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، پنجمین نشست از سلسله نشست های تخصصی نمایشگاه بین المللی قرآن با عنوان رویکردها و گونه های معناشناسی قرآن کریم شامگاه شنبه(5 خردادماه) با سخنرانی محمدعلی خوانین زاده، استادیار دانشگاه خوارزمی،مریم قاسم احمد،عضو هیأت علمی جهاد دانشگاهی و سمیه طاهری، برگزار شد.

پیش از برگزاری نشست نیز مهدیه کسایی زاده، دانش آموخته دکتری عرفان اسلامی و نگارنده کتاب امتداد زندگی(جستاری در پیام منزل) توضیحاتی ارائه داد.

کسایی زاده درباره کتاب خود گفت: در این کتاب این بحث مطرح می شود که آیا انسان فقط به عنوان کاشف زندگی می تواند زندگی اش را معنادار کند؟ نقش ارادی و فعال دارد یا اینکه منفعل است؟ در فصل چهارم کتاب به این مسئله پرداخته ایم، در جایی که بررسی می شود چرا آفرینش آسمان ها و زمین بزرگتر از آفرینش انسان است یا اینکه در اینجا ما باید جهان و آسمان و زمین را به مثابه ظرفی تلقی کنیم و انسان را مظر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نشست «رویکردها و گونه های معناشناسی قرآن کریم» برگزار شد

نشست «رویکردها و گونه های معناشناسی قرآن کریم» برگزار شد