مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 خرداد 1397 ساعت 14:002018-05-27دانش

انعقاد موافقت نامه همکاری بین واحد علوم و تحقیقات و دانشگاه لودز لهستان


موافقت نامه همکاری بین واحد علوم و تحقیقات و دانشگاه لودز لهستان در قالب برنامه اراسموس پلاس اتحادیه اروپا، برای مدت یک سال منعقد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، این تفاهم نامه همکاری به امضاء دکتر قاسم عموعابدینی قائم مقام واحد علوم و تحقیقات و پروفسور Nadzw و دکتر پاول، نمایندگان قانونی همکاری های بین المللی و داخلی دانشگاه لودز لهستان رسیده است.

بر اساس این موافقت نامه که در قالب برنامه اراسموس پلاس اتحادیه اروپا منقعد شده است، مبادله دانشجویان و اعضای هیأت علمی بین دو واحد علوم و تحقیقات و دانشگاه لودز لهستان به هزینه برنامه ارسموس اتحادیه اروپا فراهم شده است.

دانشجویان علاقمند در رشته های زبان و مهارت زبانی، ادبیات و زبانشناسی، علوم انسانی، تاریخ و باستان شناسی، فلسفه و الهیات، زیست شناسی و علوم مربوطه، حقوق، بازرگانی و علوم اداری، علوم رفتاری و اجتماعی، اقتصاد، مدیریت و علوم اداری، بازاریابی و تبلیغات لازم است مراحل پیگیری را از طریق دانشکده خود انجام دهند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازروابط عمومی واحد علوم و تحقیقات، برنامه اراسموس، برنامه ای در راستای مبادله اعضاء هیأت علمی و دانشجو ویژه کشورهای اتحادیه اروپا بوده که به سایر کشورهای جهان نیز گسترش یافته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انعقاد موافقت نامه همکاری بین واحد علوم و تحقیقات و دانشگاه لودز لهستان

انعقاد موافقت نامه همکاری بین واحد علوم و تحقیقات و دانشگاه لودز لهستان