مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 خرداد 1397 ساعت 13:212018-05-27سياسي

تقدیر معاون امنیتی و انتظامی وزیر کشور از معاون اجتماعی ناجا


معاون امنیتی و انتظامی وزیر کشور و دبیر ستاد پیشگیری و مقابله با جعل اسناد و مدارک رسمی، با ارسال تقدیر نامه ای از اقدامات معاون اجتماعی نیروی انتظامی در راستای اقدامات پیشگیرانه در برابر جعل قدردانی کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار انتظامی حسین ذوالفقاری معاون امنیتی و انتظامی وزیر کشور و دبیر ستاد پیشگیری و مقابله با جعل اسناد و مدارک رسمی، با ارسال تقدیر نامه ای از اقدامات معاون اجتماعی نیروی انتظامی در راستای اقدامات پیشگیرانه در برابر جعل قدردانی کرد.

متن این تقدیرنامه به شرح ذیل است: من لم یشکر المخلوق، لم یشکر الخالق سردار سرتیپ دوم پاسدار منتظرالمهدی معاون محترم اجتماعی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران سلام علیکم با احترام، ایفای نقش محوری در کاهش جعل که موجب استحکام و توسعه روابط و مناسبات اجتماعی و اقتصادی در کشور و جلب اعتماد عمومی می شود مأموریتی است بزرگ که همه دستگاه ها بایستی در مسیر آن همچنان مصمم و پایدار گام بردارند.

در این راستا، کاهش رشد جعل اسناد و مدارک اقدامی موثر در تحقق فرامین مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و حقوق شهروندی است.

بدینوسیله از جناب عالی و همکاران شما که با ارائه دستاوردهای آن دستگاه در دومین نمایشگاه پیشگیری و مقابله با جعل اسناد و مدارک رسمی در اردیبهشت سال 1397 موجبات ارتقای سطح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تقدیر معاون امنیتی و انتظامی وزیر کشور از معاون اجتماعی ناجا

تقدیر معاون امنیتی و انتظامی وزیر کشور از معاون اجتماعی ناجا