مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 خرداد 1397 ساعت 11:252018-05-27سياسي

ایجاد فشار بر دولت یعنی بازی در پازل دشمن


رسانه ها افراد و جریان هایی که در این شرایط که دولت آمریکا ایجاد کرده است، به دنبال مچ گیری و یا فشار بر دولت هستند ناخواسته در همان پازلی بازی می کنند که مطلوب دشمنان است.

- عضو ارشد حزب اعتدال و توسعه گفت:رسانه ها افراد و جریان هایی که در این شرایط که دولت آمریکا ایجاد کرده است، به دنبال مچ گیری و یا فشار بر دولت هستند ناخواسته در همان پازلی بازی می کنند که مطلوب دشمنان است.

امیر مسعود هراتیان عضو ارشد حزب اعتدال و توسعه در گفت و گو با ایسنا، در ارتباط با ضرورت همدلی مسئولان و سیاستمداران ایرانی مقابل اظهارات مسئولان آمریکایی اظهار کرد: تجربه نشان داده است که ملت ایران و عموم کنشگران سیاسی و حتی منتقدان منصف داخلی، فارغ از جناح بندی های مرسوم سیاسی و نیز اختلاف دیدگاه و سلایقی که دارند، همواره در برابر دشمنان خارجی موضع واحدی گرفته اند و منافع ملی را بر هر چیز دیگری ترجیح داده اند.

وی ادامه داد: اکنون هم که سران جدید ایالات متحده آمریکا با زیرپا گذاشتن تعهدات بین المللی خود به شکلی آشکارا و عریان برنامه های خصمانه خود را اعلام کرده و به دنبال اجرایی کردن آن هستند، ضروری است که همه فعالان سیاسی و ارگان های رسانه ای آن ها درکی درست از وضعیت کنونی و مخاطرات احتمالی در آینده داشته باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایجاد فشار بر دولت یعنی بازی در پازل دشمن

ایجاد فشار بر دولت یعنی بازی در پازل دشمن