مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 خرداد 1397 ساعت 11:212018-05-27سياسي

دانشجویان مستعد دانشگاه حکیم سبزواری کمک هزینه تحصیلی دریافت می کنند


در هر نیمسال تحصیلی به دانشجویان مستعد دانشگاه مبلغ 1میلیون تومان کمک هزینه تحصیلی پرداخت می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو" از مشهد، علی اصغر مولوی رییس دانشگاه حکیم سبزواری از ایجاد طرح همیار دانشگاه حکیم سبزواری در راستای سوق دادن کمک های نیک اندیشان و دغدغه مندان ارتقای علم و پژوهش جهت بورسیه کردن دانشجویان مستعد این دانشگاه خبر داد.

مولوی با تاکید بر اینکه مردم ایران همواره برای علم و دانش ارزش بسیاری قائل بوده اند و کمک های خیریه در این زمینه را کاری الهی می دانند، گفت: در سیاست های ابلاغی مقام معظم رهبری نیز بر جلب کمک های خیریه در حوزه علم و فناوری تأکید شده است.

رییس دانشگاه حکیم سبزواری با تاکید بر اینکه با ایجاد این بورس ها در هر نیمسال تحصیلی به دانشجویان مستعد دانشگاه مبلغ 1میلیون تومان هزینه تحصیلی پرداخت می شود، افزود: درصدد هستیم با هماهنگی با وزارت علوم و وزارت آموزش و پرورش جهت جذب دانشجویان برتر و رتبه های بالای کنکور این بورس ها را در دفترچه انتخاب رشته کنکور نیز درج کنیم.

وی با تاکید بر اینکه این ایجاد بورس ها به بهبود ارتقای کیفی دانشگاه های کشور کمک شایانی خواهد کرد، گفت: تداوم اعطای این بورس منوط به عملکرد مناسب آموزشی دانشجو در طول مدت تحصیل است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانشجویان مستعد دانشگاه حکیم سبزواری کمک هزینه تحصیلی دریافت می کنند

دانشجویان مستعد دانشگاه حکیم سبزواری کمک هزینه تحصیلی دریافت می کنند