مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 خرداد 1397 ساعت 11:112018-05-27دانش

طرح «رمضان، بهار قرآن» در دانشگاه آزاد اسلامی مشهد برگزار می شود


همزمان با فرارسیدن ماه مبارک رمضان، طرح «رمضان، بهار قرآن» و کارگاه «تفسیر سوره نور» در دانشگاه آزاد اسلامی مشهد در حال برگزاری است.

- طرح رمضان، بهار قرآن در دانشگاه آزاد اسلامی مشهد برگزار می شود " همزمان با فرارسیدن ماه مبارک رمضان، طرح رمضان، بهار قرآن و کارگاه تفسیر سوره نور در دانشگاه آزاد اسلامی مشهد در حال برگزاری است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو" از مشهد، همزمان با فرارسیدن ماه مبارک رمضان، طرح رمضان، بهار قرآن در دانشگاه آزاد مشهد برگزار می شود.

طبق سنوات گذشته در ایام ماه مبارک رمضان هر روز قبل از اقامه نماز ظهر و عصر با حضور دانشجویان، کارکنان و اساتید، در فضای مسجد حضرت مهدی (عج) مجموعه فرهنگی دانشگاه آزاد مشهد مراسم ترتیل قرآن کریم برگزار می شود.

همچنین تفسیر سوره نور نیز بعد از اقامه نماز ظهر و عصر در همه دانشکده ها و سازمان مرکزی دانشگاه آزاد مشهد ویژه کارکنان برگزار می شود.

با پایان یافتن کارگاه آموزشی تفسیر سوره نور و همچنین با برگزاری آزمون، علاوه بر تقدیر از نفرات برتر به شرکت کنندگان نیز گواهینامه اعطا می شود.

حجت الاسلام نصیری رییس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی خراسان رضوی و چند تن دیگر از روحانیون از سخنرانان و مفسران این کارگاه هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح «رمضان، بهار قرآن» در دانشگاه آزاد اسلامی مشهد برگزار می شود

طرح «رمضان، بهار قرآن» در دانشگاه آزاد اسلامی مشهد برگزار می شود