مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 خرداد 1397 ساعت 11:112018-05-27اقتصادي

120 هزار واحد مسکن مهر در شهر های جدید بلاتکلیف هستند


مدیرعامل شرکت عمران شهر های جدید گفت: 60 هزار واحد مسکن مهرِ آماده افتتاح در این شهر ها به دلیل مشکلات تحویل مالکان نشده و 60 هزار واحد بدون متقاضی نیز روی دست پیمانکاران مانده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، به نقل از وزارت راه و شهرسازی، حبیب الله طاهرخانی درباره آخرین وضعیت پروژه های مسکن مهر شهر های جدید بیان کرد: هم اکنون حدود 88 هزار واحد از سایت مسکن مهر شهر های جدید در سطح کشور باقی مانده که برخی دارای مشکلات عدیده ای با پیمانکاران طرح هستند.

طاهرخانی با تأکید بر اینکه از زمان آغاز طرح تا کنون 60 هزار واحد از مساکن شهر های جدید افتتاح، ولی به دلیل برخی مشکلات هنوز به متقضیان تحویل داده نشده اند، گفت: این در حالی است که تعداد 60 هزار واحد فاقد متقاضی نیز در شهر های جدید وجود دارد که باید مورد توجه قرار گرفته و تعیین تکلیف شوند.

معاون وزیر راه و شهرسازی در ادامه با بیان اینکه افتتاح یکصد مدرسه در سال جاری در شهر های جدید ضروری است گفت: در حال حاضر عملیات ساخت 95 مدرسه در شهر های جدید سطح کشور در حال انجام است که باید هرچه سریعتر اتمام و به بهره برداری برسد.

مدیرعامل شرکت عمران شهر های جدید با اشاره به ضرورت کمک تمامی دستگاه ها برای تأمین خدمات زیربنایی در شهر های جدید خاطرنشان کرد: به تصور من گسترش و توسعه مراکز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

120 هزار واحد مسکن مهر در شهر های جدید بلاتکلیف هستند

120 هزار واحد مسکن مهر در شهر های جدید بلاتکلیف هستند