مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 خرداد 1397 ساعت 11:112018-05-27دانش

کارگاه‎ های آموزشی باید برای مدیران دانشگاهی برگزار شود


همانگونه که در سطح ملی برای اعضای هیئت های علمی کارگاه های آموزشی برگزار شد؛ می توان این کارگاه ها را برای مدیران دانشگاهی نیز برگزار کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو،جلسه 316 شورای اسلامی شدن دانشگاه ها و مراکز آموزشی شورای عالی انقلاب فرهنگی به ریاست دکتر منصور غلامی، وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در محل دبیرخانه شورای عالی انقلاب فرهنگی برگزار شد.

در این جلسه که به برسی چگونگی اجرایی سازی اقدامات نظام مدیریت سند دانشگاه اسلامی اختصاص داشت، حجت الاسلام و المسلمین شاطری، دبیر شورای اسلامی شدن دانشگاه ها، گفت: در همین رابطه مقرر شده کارگروه نظام مدیریت سند دانشگاه اسلامی به عنوان کمیته پیشران، مسئولیت ارائه پیش­نویس طرحی برای اجرایی­سازی سند به شورا را برعهده بگیرد که طی چندین جلسه کارشناسی در کمیته مربوطه، این گزارش آماده ارائه و بررسی است.

در ادامه جلسه گزارش تهیه شده پیرامون چارچوب نهادی و نظام اجرایی سند دانشگاه اسلامی مورد بررسی قرار گرفت و ساختار پیشنهادی کمیته مربوطه ارائه شد.

در این گزارش با تأکید بر این موضوع که ساختار پیشنهادی صرفاً براساس ساختار سند دانشگاه اسلامی ترسیم شده و تمرکز اصلی بر روی اجرایی سازی اهداف سند مبتنی بر شاخص هایی است که در چهار نظام فرهنگی-تربیتی، آموزشی، پژوهش و فن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کارگاه‎ های آموزشی باید برای مدیران دانشگاهی برگزار شود

کارگاه‎ های آموزشی باید برای مدیران دانشگاهی برگزار شود