مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 خرداد 1397 ساعت 11:102018-05-27بين الملل

مذاکره کننده ارشد اتحادیه اروپا: انگلیس دست از "قایم باشک بازی" بردارد


مذاکره کننده اتحادیه اروپا در بریگزیت از دولت انگلیس خواست که قایم باشک بازی را کنار بگذارد و هشدار داد تاخیر ممکن است توافق بریگزیت را به خطر بیندازد.

- مذاکره کننده ارشد اتحادیه اروپا: انگلیس دست از "قایم باشک بازی" بردارد مذاکره کننده اتحادیه اروپا در بریگزیت از دولت انگلیس خواست که قایم باشک بازی را کنار بگذارد و هشدار داد تاخیر ممکن است توافق بریگزیت را به خطر بیندازد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری رویترز، میشل بارنیه، مذاکره کننده ارشد اتحادیه اروپا در بریگزیت اعلام کرد: رهبران انگلیسی در درک ساختار حقوقی واحد اتحادیه اروپا ناکام مانده اند.

وزیر پیشین فرانسه در نشستی در پرتغال در میان کارشناسان درباره بریگزیت از لندن خواست که اتحادیه اروپا نمی تواند بسیاری از اصول این اتحادیه را بعد از بریگزیت باز هم برای لندن به رسمیت بشناسد.

بارنیه اعلام کرد، وی آماده برگزاری مذاکرات سیاسی برای حل مسائل کلیدی است که در حال حاضر در هاله ای از ابهام قرار گرفته اند.

مذاکره کننده ارشد اتحادیه اروپا در پرونده برگزیت، به انگلیس هشدار داد که در صورتی که لندن نتواند بر سر رویکردی در رابطه با معاهده خروج این کشور از اتحادیه اروپا که ارجحیت دادگاه این اتحادیه را حفظ کند، به توافق برسد، این امر به معنای آن است که هیچ معاهده و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مذاکره کننده ارشد اتحادیه اروپا: انگلیس دست از "قایم باشک بازی" بردارد

مذاکره کننده ارشد اتحادیه اروپا: انگلیس دست از "قایم باشک بازی" بردارد