مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 خرداد 1397 ساعت 11:002018-05-27اجتماعي

آموزش مدیریت بحران برای بیش از 30 هزارمعلم


معاون آموزش و مشارکت های مردمی سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران از آموزش مجازی بیش از 30 هزار نفر از دبیران مدارس تهران در طرح «مدرسه آماده» خبر داد.

- معاون آموزش و مشارکت های مردمی سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران از آموزش مجازی بیش از 30 هزار نفر از دبیران مدارس تهران در طرح مدرسه آماده خبر داد.

حیدر کلهری در گفتوگو با ایسنا، با اشاره به اجرای طرح مدرسه آماده گفت: طرح مدرسه آماده به منظور ارتقای آمادگی، ایمنی و توانمندسازی مدارس شهر تهران برای مقابله با حوادث و ایجاد زمینه مناسب مشارکت و همکاری سازمان ها و نهادهای مسئول در حوزه مدیریت بحران، ارتقای فرهنگ تاب آوری در برابر سوانح و تهیه سند کاهش خطرپذیری مدارس و تقویت ساختارهای فعالیت و مشارکت گروهی پرسنل و دانش آموزان مدارس در حال برگزاری است.

وی با بیان اینکه تاکنون بیش از 30 هزار نفر از کادر آموزشی و اداری مدارس تهران در قالب همکاری مشترک سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران و اداره کل آموزش و پرورش شهر تهران مورد آموزش مجازی قرار گرفته اند، گفت: این افراد که تعدادشان در حال افزایش است، جدای از افرادی هستند که به صورت حضوری دوره های آموزشی را طی کرده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آموزش مدیریت بحران برای بیش از 30 هزارمعلم

آموزش مدیریت بحران برای بیش از 30 هزارمعلم