مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 خرداد 1397 ساعت 09:262018-05-27اقتصادي

هدف گذاری ترکمنستان برای ارسال کالا و محصولات به همه نقاط دنیا از طریق چابهار


عضو اتاق بازرگانی ترکمنستان با اشاره به فرصت ها و پتانسیل های بندر چابهار گفت: چابهار از سالیان دور مورد توجه کشور ترکمنستان بوده است و نگاه ترکمنستان به ارسال کالا و محصولات به اقصی نقاط دنیا از طریق چابهار خواهد بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، به نقل از روابط عمومی اداره کل بنادر و دریانوردی سیستان و بلوچستان، عضو اتاق بازرگانی ترکمنستان به همراه هیاتی متشکل از اعضای شرکت های فعال در زمینه صادرات و واردات کالا، در سفر به چابهار ضمن بازدید از زیر ساخت ها و تجهیزات بندر شهید بهشتی چابهار، با مدیر کل بنادر و دریانوردی استان سیستان و بلوچستان دیدار و گفتگو کردند.

کریم اکمامدوف ، عضو اتاق بازرگانی ترکمنستان، با اشاره به فرصت ها و پتانسیل های بندر چابهار بیان کرد: چابهار از سالیان دور مورد توجه کشور ترکمنستان بوده و نگاه ترکمنستان به ارسال کالا و محصولات به اقصی نقاط دنیا از طریق چابهار خواهد بود.

وی گفت: اعتقاد داریم که زیرساخت های ایجاد شده در بندر چابهار فرصت بی نظیری برای ایفای نقش کشور های آسیای میانه خصوصا کشور ترکمنستان در معادلات تجاری با کشور ها ایجاد کرده است و در گام نخست در حال برنامه ریزی برای صادرات محموله های 120 هزار تنی از طریق بندر چابهار هستیم؛ بنابراین گزارش، در ادامه این مراسم، مدیر کل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هدف گذاری ترکمنستان برای ارسال کالا و محصولات به همه نقاط دنیا از طریق چابهار

هدف گذاری ترکمنستان برای ارسال کالا و محصولات به همه نقاط دنیا از طریق چابهار