مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 خرداد 1397 ساعت 09:002018-05-27اجتماعي

فعالیت 118 مهدکودک مجاز در قزوین


معاون امور اجتماعی اداره کل بهزیستی استان قزوین گفت: در حال حاضر 118 مهدکودک مجاز زیر نظر بهزیستی فعال است و خدماتی از قبیل آموزش و نگهداری به کودکان ارائه می دهد.

- بهاره رحمانی در گفت وگو با ایسنا، تصریح کرد: در حال حاضر 118 مهدکودک در سطح استان فعال هستند که از این تعداد یک مهدکودک به صورت شبانه روزی و سه آدینه مهد هستند، آدینه مهد درواقع مهدکودک هایی است که در مصلی ها و محل های برگزاری نماز جمعه و جماعت برپا می شوند.

وی با اشاره به مهدهای غیرمجاز افزود: مهدکودکی مجاز است که دارای مجوز فعالیت از بهزیستی باشد؛ جهت شناسایی مهدهای مجاز تابلو آبی رنگ سازمان بهزیستی به انضمام آرم نارنجی در بالای سر درب مهدکودک های مجاز استان نصب شده است.

معاون امور اجتماعی اداره کل بهزیستی استان اظهار کرد: فعالیت هرگونه عنوانی مثل خانه بازی، سرای محله، فرهنگسرا، مراکز خلاقیت کودک و مراکز مشابه که کاری جز آموزش انجام می دهند و درواقع نگهداری از کودک را بیش از سه ساعت قبول می کنند ازنظر بهزیستی مراکز غیرمجاز شناخته می شوند.

وی عنوان کرد: این مراکز مجوز خود را اغلب از شهرداری یا سازمان تبلیغات دریافت کرده اند که طبق قانون در صورت پذیرش کودک زیر سه سال و عدم رعایت سقف نگهداری کودک، بهزیستی می تواند از طریق اداره اماکن برخورد قانونی نماید، طبق قا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعالیت 118 مهدکودک مجاز در قزوین

فعالیت 118 مهدکودک مجاز در قزوین