مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 خرداد 1397 ساعت 07:562018-05-27دانش

استاد هتاک دانشگاه آزاد زاهدان اخراج شد


 سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد زاهدان از برگزاری سومین جلسه رسیدگی به تخلفات اعضای هیئت علمی خبر داد و گفت: استاد هتاک دانشگاه آزاد زاهدان اخراج شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، سلطانعلی میر، سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد زاهدان با اشاره به تخلفات صورت گرفته توسط یک عضو هیئت علمی واحد زاهدان دانشگاه آزاد اسلامی به مقدسات برادران اهل سنت، گفت: شب گذشته بلافاصله پس از اطلاع از موضوع اهانت یکی از اعضای هیئت علمی دانشگاه آزاد واحد زاهدان ما بلافاصله ساعت 12 شب جلسه رسیدگی به تخلفات اعضای هیئت علمی را تشکیل دادیم که تا ساعت 2 بامداد به طول انجامید و تصمیمات لازم اتخاذ و در نهایت پس از هماهنگی با دستگاه های امنیتی این فرد تحویل دستگاه قضایی شد.

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد زاهدان ادامه داد: صبح امروز دومین جلسه رسیدگی به تخلفات اعضای هیئت علمی در دانشگاه آزاد واحد زاهدان تشکیل شد که در این جلسه حکم تعلیق این استاد هتاک صادر شد و در نهایت در سومین جلسه که بعد از ظهر امروز تشکیل شد و دقایقی قبل به اتمام رسید، حکم اخراج این فرد از دانشگاه قطعی و صادر شد.

وی خاطرنشان کرد: ما معتقدیم باید به شدت با هر اقدامی که وحدت امت اسلامی و شیعه و سنی را دچار خدشه می کند، برخورد شود و اجازه نمی دهیم که این همدلی و همراهی که


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استاد هتاک دانشگاه آزاد زاهدان اخراج شد

استاد هتاک دانشگاه آزاد زاهدان اخراج شد