مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 خرداد 1397 ساعت 01:452018-05-26ورزشي

خواب زمستانی تیم های فوتسال و معضلی به نام مربی مجانی!


لیگ برتر فوتسال در حالی از یک ماه دیگر آغاز می شود که هنوز 6 تیم در خواب زمستانی به سرمی برند و تکلیفشان مشخص نیست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، لیگ برتر فوتسال درحالی از 10 تیر آغاز می شود که تنها یک تیم، تمرین هایش را شروع کرده و سایر تیم ها نیز یا در هنوز در خواب زمستانی به سرمی برند یا مشغول جذب بازیکن و مربی هستند.

مس سونگون تنها تیمی است که از هفته پیش اردو زده و به دلیل حضور در جام باشگاه های آسیا، بابرنامه تر از سایر تیم ها ظاهر شده است.

همچنین تیم گیتی پسند اصفهان که زودتر از همه باشگاه ها وارد بازار نقل و انتقالات شده بود، با وجود جذب بازیکنان مدنظرش هنوز هیچ جلسه تمرینی نداشته است.

تیم های فرش آرای مشهد، آتلیه طهران قم، سن ایچ ساوه، مقاومت قرچک و اهورای بهبهان نیز فعالیت هایی در بازار نقل و انتقالات داشته اند اما هنوز تمرین ها را آغاز نکردند.

در این میان تیم های شهرداری ساوه، آذرخش بندرعباس، ارژن شیراز، شهروند ساری، حفاری اهواز و مقاومت البرز در بلاتکلیفی کامل به سرمی برند و حتی حضور برخی از آن ها در لیگ قطعی نیست.

تیم منحل شده تاسیسات دریایی تهران نیز بدترین وضعیت ممکن را دارد و بعد از ناکامی مسئولان این باشگاه در واگذاری امتیاز تیم، مشخص نیست چه تیمی جایگزین تاسیسات دریایی خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خواب زمستانی تیم های فوتسال و معضلی به نام مربی مجانی!

خواب زمستانی تیم های فوتسال و معضلی به نام مربی مجانی!