مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 خرداد 1397 ساعت 00:302018-05-26ورزشي

پشت پرده استعفاها در فدراسیون بسکتبال چیست؟


هنوز عمر ریاست رامین طباطبایی در فدراسیون بسکتبال به شش ماه نرسیده که او با سه استعفانامه مواجه شده و نزدیکان او در بسکتبال رییس جدید را تنها گذاشته اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، استعفای اولین رییس روابط عمومی فدراسیون بسکتبال بعد از یک هفته نه تنها عجیب نبود بلکه کاملا پیش بینی می شد اما استعفای بهمن سلیمانی نایب رییس فدراسیون و پس از او حمید گرامیان از نزدیکان رییس جدید نه تنها پیش بینی نمی شد بلکه عجیب هم به نظر آمد و حالا خیلی ها معتقد هستند که این استعفاها پشت پرده هایی دارد که در ماه های گذشته از زبان بسیاری از کارشناسان و اهالی بسکتبال شنیده شده است.

خیلی ها نکته هایی را درباره فدراسیون جدید بسکتبال عنوان کرده بودند که به نظر می رسد تاثیر زیادی در این استعفاها داشته است.

بهمن سلیمانی نایب رییس فدراسیون بسکتبال که در این سال ها فعالیت های زیادی برای این رشته انجام داده بود با شروع دوران مدیریت طباطبایی هم ماند و به کارش ادامه داد.

حمایت های ویژه از تیم ملی جوانان برای اردوی صربستان و حمایت از تیم نوجوانان و برگزاری چندین دوره اردو با امکانات باشگاه کاله از جمله فعالیت های مجموعه او برای بسکتبال بود اما به یکباره تصمیم گرفت دیگر نباشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پشت پرده استعفاها در فدراسیون بسکتبال چیست؟

پشت پرده استعفاها در فدراسیون بسکتبال چیست؟