مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 5 خرداد 1397 ساعت 23:502018-05-26سياسي

فعالیت های موسسه غدیر شناسی در بیست و ششمین نمایشگاه بین المللی قرآن


مدیر اطلاع رسانی مؤسسه غدیرشناسی از حضور فعال این موسسه در بیست و ششمین نمایشگاه قرآن کریم خبر داد و گفت: آثار مذهبی و تجسمی موسسه غدیر شناسی در این نمایشگاه ارائه می شود.

- فعالیت های موسسه غدیر شناسی در بیست و ششمین نمایشگاه بین المللی قرآن مدیر اطلاع رسانی مؤسسه غدیرشناسی از حضور فعال این موسسه در بیست و ششمین نمایشگاه قرآن کریم خبر داد و گفت: آثار مذهبی و تجسمی موسسه غدیر شناسی در این نمایشگاه ارائه می شود.

امیر رهبر -مدیر اطلاع رسانی مؤسسه غدیرشناسی- در گفت وگو با ایسنا در مورد فعالیت موسسه غدیرشناسی گفت: مؤسسه غدیرشناسی در قالب مراکز وابسته و با تمام توان خود در نمایشگاه حضور خواهد داشت، علاوه بر تهران در 10 استان دیگر هم حضور فعال در نمایشگاه های قرآن خواهیم داشت.

وی ادامه داد: مؤسسه غدیرشناسی در بخش های مختلفی همچون غدیرپژوهی، خورشید هشتم، سیره نبوی، نذر غدیر، فضای مجازی، شیعه پاسخ می گوید، مباهله، کودکان، علامه امینی، لبیک یا محمد (ص)، از قدر تا غدیر، رادیو عترت، ولایت فقیه، مهدویت، جریان های تکفیری، عرفان های نوظهور، خانواده علوی و بخش های دیگر در نمایشگاه قرآن کریم حضوری برجسته خواهد داشت.

رهبر تاکید کرد: این مؤسسه وظایفی همچون پاسخگویی به سؤالات و شبهات و شناسایی خلأها و نیازها در عرصه فرق مختلف و عرفا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعالیت های موسسه غدیر شناسی در بیست و ششمین نمایشگاه بین المللی قرآن

فعالیت های موسسه غدیر شناسی در بیست و ششمین نمایشگاه بین المللی قرآن