مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 5 خرداد 1397 ساعت 21:552018-05-26سياسي

روحانی: عزت و استقلال کشور نتیجه روش مدیریتی امام راحل و همراهی مردم بود


رییس جمهور عزت و استقلال کشور را نتیجه روش مدیریتی امام راحل و همراهی مردم دانست و با بیان اینکه انقلاب اسلامی فرصتی برای اثبات کارآمدی دین در اداره جامعه بود، - تاکید کرد: تعامل سازنده با دنیا، آرامش اقتصادی و یاری اقشار ضعیف؛ از اهداف دولت و در راستای مدیریت نظام اسلامی است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی شامگاه شنبه در دیدار صمیمی با جمعی از علما و روحانیون با تشریح برنامه های دولت گفت: دولت برای اداره جامعه و عدالت اجتماعی به اقشار ضعیف توجه ویژه داشته و دارد و در طول 5 سال گذشته، دریافتی حقوق بگیران و مستمری بگیران بیش از تورم افزایش یافته است.

روحانی در این دیدار ضمن ابراز خرسندی از حضور در جمع فرهیختگان و مبلغین اسلامی و استفاده از نظرات و دیدگاه آنان، گفت: نکات بسیار خوبی از جنبه های مختلف اخلاقی و شیوه و روش امام راحل در حکومت داری در این جلسه بیان شد که بسیار مغتنم است.

رییس جمهور با گرامیداشت یاد و خاطره بنیان گذار کبیر جمهوری اسلامی ایران، گفت: عزت و استقلال این کشور، مرهون هدایت ها، راهنمایی ها و رهبری امام بزرگوار و ایستادگی مردم پشت سر امام برای استقرار نظام اسلامی بود.

روحانی با بیان اینکه از ابتدای انقلاب تا به امروز دو هدف و داعیه را دنبال می کردیم، گفت: یکی آنکه به دنیا اعلام کنیم، ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روحانی: عزت و استقلال کشور نتیجه روش مدیریتی امام راحل و همراهی مردم بود

روحانی: عزت و استقلال کشور نتیجه روش مدیریتی امام راحل و همراهی مردم بود