مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 5 خرداد 1397 ساعت 19:162018-05-26اقتصادي

خلف وعده دولت برای خرید 80 هزار تن سیب زمینی کشاورزان


نماینده مردم فریدن، فریدونشهر، چادگان و بویین میاندشت در مجلس گفت: دولت به کشاورزان فریدنی وعده خرید 80 هزار تن سیب زمینی به مبلغ هر کیلوگرم 460 تومان را داده اما یک کیلوگرم از آن ها را هم نخرید و سیب زمینی ها در انبار باقی مانده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از فریدن، اکبر ترکی بعد از ظهر امروز در آیین تکریم و معارفه فرماندار شهرستان فریدن خطاب به استاندار اصفهان برای حل مشکلات منطقه فریدن اذعان داشت: وظیفه نمایندگان ریل گذاری برای دولت بوده و برنامه ششم نیز در همین راستا بوده است؛ اگر این دولت بتواند بالای 50 درصد برنامه ششم را اجرایی کند، بسیاری از مشکلات اقتصادی و اجتماعی کشور حل خواهد شد.

نماینده مردم شهرستان های فریدن، فریدونشهر، چادگان و بویین میاندشت در مجلس با بیان این که مجوز تأمین آب شرب شهرستان های فریدن بزرگ از منابع آب پایدار اخذ شده است، عنوان داشت: در تاریخ 2 آذر ماه 96 مجوز برداشت آب صادر و 12 میلیارد تومان نیز با همکاری اداره کل آب و فاضلاب استان اصفهان تخصیص داده شده اما موانعی بر سر راه وجود دارد که امیدواریم استاندار اصفهان آن ها را برطرف کند.

وی با بیان این که نامه برگرداندن حق محرومیت به امضای معاون اول رییس جمهور رسیده است، اضافه کرد: مجوز رفع محرومیت مردم مناطق محروم شهرستان فریدن هنوز به نتیجه نرسید


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خلف وعده دولت برای خرید 80 هزار تن سیب زمینی کشاورزان

خلف وعده دولت برای خرید 80 هزار تن سیب زمینی کشاورزان