مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 5 خرداد 1397 ساعت 15:202018-05-26حوادث

اخاذی از تهرانی ها با جعل عنوان "سرهنگ پلیس موادمخدر" +عکس


معاون مبارزه با سرقت های خاص پلیس آگاهی تهران بزرگ از چهاردهمین بار دستگیری یکی از مجرمان سابقه دار و حرفه ای خبر داد که با جعل عنوان "سرهنگ پلیس مبارزه با موادمخدر" و با همدستی دو نفر دیگر اقدام به سرقت و زورگیری در مناطق مختلف شهر تهران کرده بودند.

- اخاذی از تهرانی ها با جعل عنوان "سرهنگ پلیس موادمخدر" +عکس انتشار تصویر به دستور مقام قضایی معاون مبارزه با سرقت های خاص پلیس آگاهی تهران بزرگ از چهاردهمین بار دستگیری یکی از مجرمان سابقه دار و حرفه ای خبر داد که با جعل عنوان "سرهنگ پلیس مبارزه با موادمخدر" و با همدستی دو نفر دیگر اقدام به سرقت و زورگیری در مناطق مختلف شهر تهران کرده بودند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در تاریخ 29 فروردین ماه امسال دو برادر با مراجعه به کلانتری 154 چیتگر به مأموران اعلام کردند که دو سرنشین یک دستگاه خودرو پراید 132 سفیدرنگ، تحت عنوان مأمورین پلیس مبارزه با موادمخدر اقدام به سرقت بیش از 500 هزار تومان وجه نقد همراه آنها کرده و متواری شده اند.

مالباختگان به مأموران گفتند: از پل عابر پیاده پایین آمده بودیم که ناگهان یک خودرو پراید 132 سفیدرنگ با دو سرنشین دربرابر ما توقف کرد، سرنشین پراید پس از پیاده شدن به سمت ما آمد و ضمن معرفی خود به عنوان سرهنگ پلیس مبارزه با موادمخدر ادعا کرد که بر اساس گزارشی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اخاذی از تهرانی ها با جعل عنوان "سرهنگ پلیس موادمخدر" +عکس

اخاذی از تهرانی ها با جعل عنوان "سرهنگ پلیس موادمخدر" +عکس